Logowanie do systemu bankowości internetowej Banku Pocztowego
Przejdź na nowy Pocztowy24!
Nowa bankowość Pocztowy24 dla Klientów detalicznych i mikroprzedsiębiorstw dostępna jest pod adresem online.pocztowy.pl
Zalogujesz się do niej za pomocą swojego identyfikatora NIK i tego samego hasła, którym logujesz się do obecnej wersji Pocztowy24.
Wraz z nową bankowością otrzymasz dostęp do aplikacji mobilnej Pocztowy – pobierz ją z App Store lub Google Play, by móc wygodnie korzystać z bankowości przez telefon.
Nowa bankowość to możliwość korzystania z nowych funkcjonalności, takich jak:
- BLIK, którym bezpiecznie i szybko zapłacisz za zakupy w sieci i w sklepie stacjonarnym.
- AUTOPAY – automatycznych płatności za przejazdy autostradami.
- KALENDARZ i MODUŁ FAKTUR, które ułatwią planowanie wydatków i utrzymanie porządku w płatnościach.
Nie możesz się zalogować?
- Wpisując swój NIK i hasło sprawdź, czy nie masz włączonej na klawiaturze funkcji Caps Lock.
- Po trzykrotnym wpisaniu błędnych danych do logowania system dostęp do bankowości zostanie zablokowany.
- W przypadku zablokowania dostępu do bankowości skontaktuj się z Infolinią Banku (801 100 500 lub 52 34 99 499).
Dbaj o bezpieczeństwo:
Pamiętaj, że system bankowości nigdy:
- Nie prosi o podanie kodu jednorazowego przed logowaniem, jak również bezpośrednio po zalogowaniu. System może prosić o podanie kodu jednorazowego w trakcie logowania.
- Nie wysyła e-maili oraz SMS-ów z prośbą o weryfikację danych.
- Nie prosi o podanie informacji dotyczącej telefonu używanego do autoryzacji operacji.
- Nie prosi o podanie informacji dotyczących wydanych kart płatniczych takich jak: numer karty, data ważności, kod PIN i CVV/CVV2.
- Nie prosi o wykonanie testowego przelewu w ramach aktywizacji / sprawdzenia funkcjonalności.
- Nie prosi o zwrot środków pochodzących z błędnego / podejrzanego przelewu.
Pamiętaj, aby kończąc korzystanie z bankowości używać funkcji WYLOGUJ.
Nigdy nie instaluj nieznanych aplikacji mających zapewnić bezpieczeństwo bankowości elektronicznej, nie klikaj w linki nadesłane w podejrzanych wiadomościach „od Banku”.
Wszystkie zauważone nieprawidłowości, fakt utraty lub ujawnienia danych do logowania, telefonu komórkowego lub karty SIM używanych do korzystania z bankowości, jak najszybciej zgłoś do Banku: 52 3499 499.